۲ اسفند ۱۳۹۰، ۱۶:۳۰

با حضور آیت الله استادی/

برگزیدگان جشنواره علامه حلی تقدیر می‌شوند

برگزیدگان جشنواره علامه حلی تقدیر می‌شوند

قم - خبرگزاری مهر: دبیر جشنواره علامه حلی گفت: مراسم تقدیر از برگزیدگان چهارمین جشنواره علامه حلی ۴ اسفند ماه با سخنرانی آیت الله رضا استادی در قم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت‌الاسلام مجتبی گودرزی  ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: مراسم اختتامیه این جشنواره و تقدیر از برگزیدگان روز پنجشنبه با حضور معاون پژوهش حوزه‌های علمیه و سخنرانی آیت الله استادی برگزار خواهد شد.

تقدیر از ۶۰ اثر برگزیده

وی اضافه کرد: در این مراسم از صاحبان ۶۰ اثر بر‌تر جشنواره در مرحله کشوری تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره دارای ۳ دبیرخانه استانی در اصفهان، تهران و خراسان است بیان داشت: ابتدا شرکت کنندگان در مرحله استانی با هم رقابت می‌کنند و در صورت بر‌تر شدن در این مرحله آثار برگزیده به مرحله کشوری راه می‌یابد و مورد ارزیابی و داوری در چندین مرحله قرا می‌گیرد.

گودرزی از شرکت ۵ هزار و ۳۷۴ طلبه در این جشنواره خبرداد و گفت: این تعداد طلبه ۶ هزار و ۲۷۰ اثر ارسال کرده‌اند و از ۶۰ اثر بر‌تر قدردانی خواهد شد.

داوری آثار در ۴ مرحله

گودرزی با بیان اینکه آثار ارسالی در ۴ مرحله ارزیابی عمومی، اجمالی، تفصیلی و در کمیته‌های علمی ده‌گانه ارزیابی می‌شوند اظهار داشت: آثار ارسال شده در گروه‌‌های مختلف کلام، فلسفه و منطق، فقه و حقوق اسلامی و علوم حدیث و... مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: آثار از سوی طلاب با شرط سنی زیر ۳۱ سال در قالب کتاب، پایان نامه و مقاله ارسال می‌شود.

گودرزی بیان داشت: در بخش آقایان تعدا آثار ارسالی از هزار و ۱۱۹ اثر در جشنواره اول به ۳ هزار و ۶۲۴ اثر در جشنواره چهارم رسیده است.

وی اضافه کرد: در بخش زنان طلبه نیز این تعداد از هزار و ۱۳۰ اثر در سال نخست به۲ هزار و ۶۴۶ اثر در سال جاری رسیده است.

کد خبر 1540113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha